TurizamVesti

Turistička organizacija Prijepolje deo kampanje “Ja biram Srbiju”

Turistička organizacija Srbije letnju promotivnu kampanju pod sloganom „Ja biram Srbiju“ pokrenula je istoimenom izložbom priređenom u podnožju Avalskog tornja. Na njoj je predstavljeno mnoštvo razloga zašto odabrati našu zemlju za turističku destinaciju ovog leta. Turistička organizacija Prijepolje bila je deo ove kampanje.

“Cilj ove manifestacije jeste pre svega mogućnost da pozovemo naše građane da uživaju u lepotama Srbije posebno tokom letnjeg perioda. Turistička organizacija Prijepolje je imala priliku da predstavi svoj rad, kao i kompletnu turističku ponudu. Obzirom na samu lokaciju naše ponude, imamo prirodna prava bogatstva. Veliki akcenat je stavljen na seoski turizam koji je zaista aktuelan ove sezone. Pozivam strane a i naže domaće goste koji su željni adrenalina i prirode, mi smo predstavili i planinarski turizam kao i pešačenje stazama. Veliki broj posjetilaca je bio zainteresovan za naše kulturno-istorijske spomenike u skladu sa prezentacijom našeg verskog turizma”.

“U fokusu naše promotivne kampanje na prvom mestu će biti aktivan odmor i odmor u prirodi. Poseta kulturno istorijskim znamenitostima, konzumacija fantastične ponude i uživanje u svim dodatnim sadržajima i doživljajima koje Prijepolje ima da ponudi kroz letnju sezonu”.

Turistički sektor u Srbiji ima potencijal da bude pokretač ekonomskog razvoja i zapošljavanja pogotovo u ruralnim sredinama rečeno je a Evropska Unija ulaže značajna sredstva u ovu granu naše privrede.

Prošle godine i pored pandemije korona virusa, mnogi su uživali u odmoru u Srbiji a prema svim pokazateljima ova godina će za turističke radnike biti još uspešnija.

Related Articles

Komentariši

Back to top button